Druk ulotek (druk cyfrowy)

Podobne nakłady:

{{controller.focusCartElementCols[0].params[controller.focusCartElementCols[0].params.length - 2].parameterValue}}
Wysyłka: {{controller.focusCartElementCols[0].realizationObject.dayName}} {{controller.focusCartElementCols[0].realizationObject.date.substr(8, 2)}}.{{controller.focusCartElementCols[0].realizationObject.date.substr(5, 2)}}
{{paramOperator.param.value.value}}
Wysyłka: {{controller.focusCartElementCols[$index + 1].realizationObject.dayName}} {{controller.focusCartElementCols[$index + 1].realizationObject.date.substr(8, 2)}}.{{controller.focusCartElementCols[$index + 1].realizationObject.date.substr(5, 2)}}
{{controller.getProduct().getLastParameter().parameter.title}} Cena netto
(Cena brutto)
Cena netto
(Cena brutto)
{{cartElement.getLastParam().parameterValue}}
( )
{{error}}
Dodawanie do koszyka...
Dodano do koszyka
--
(
)
{{error}}
Dodawanie do koszyka...
Dodano do koszyka
Wysuń pozostałe wyceny
Pokaż mniej
Proszę poprawić błędy w formularzu
Wczytywanie...
{{controller.cartElementsError.message}}

Druk ulotek (druk cyfrowy)

{{param.getParameter().title}}
{{error}}
?

{{parameterValue.value}}:
Złóż zamówienie do godz. {{controller.focusCartElementCols[0].realizationObject.startToHour}} , a będzie gotowe na
{{controller.focusCartElementCols[0].realizationObject.dayName}} {{ controller.focusCartElement.realizationObject.date}}
Pozostało jeszcze Na złożenie zamówienia
Cena:
z VAT

Ulotki – druk cyfrowy (cyfrowy druk ulotek)

Dla Państwa wygody opisujemy poniżej poszczególne elementy użyte w kalkulatorze druku ulotek cyfrowych.

  • ekspresowej realizacji (nawet 24h);
  • niewielkich nakładów (od 1 sztuki);
  • personalizacji;
  • nietypowego formatu ulotek.
Format – tutaj wybieramy format ulotki po wszelkiej obróbce introligatorskiej – np. foliowaniu, bigowaniu, falcowaniu, docinaniu. Jest to format gotowej ulotki jaką otrzymamy. Możemy wpisać format własny lub wybrać ze zdefiniowanych przez drukarnię formatów. Proszę wiedzieć tez, że dalszy wybór orientacji oraz bigowania i składania ma wpływ na dostępne rodzaje papieru w Podłoże / Papier. Przy wyborze formatu własnego pojawią nam się opcje do wyboru:
 
Wymiar krótszego boku (mm); Wymiar dłuższego boku (mm) – podajemy tutaj wymiary ulotki (gotowej) którą chcemy otrzymać. 
 
Orientacja – do wyboru dwie możliwości:
  • pionowa;
  • pozioma.
Prosimy pamiętać iż zawsze pierwszym podawanym formatem jest podstawa ulotki a następnie jej wysokość. Jeżeli wartość podstawy jest mniejsza niż wartość wysokości to otrzymamy ulotkę pionową, w przeciwnym razie ulotka jest pozioma.
 

Bigowanie i składanie – oferujemy pięć opcji:

  • nie – ulotki otrzymamy w zamawianym formacie;
  • na pół – zamawiana ulotka zostanie zbigowana i złożona na pół.
Schemat ulotki składanej na pół    Ulotka-składana-na-pół-małe
 
  • w „C” – ulotka będzie składana na 3.
Schemat ulotki składanej w „C”    Ulotka-składana-w-C-małe
 
  • w „Z” – ulotka będzie składana na 3.
Schemat ulotki składanej w „Z”    Ulotka-składana-w-Z
 
 
  • w „ołtarzyk” – ulotka będzie składana na też na 3, w sposób taki, że równe części ulotki będą z lewej i prawej strony.
 
 
 
 
 
 
Schemat ulotki składanej w „ołtarzyk”   
 
 
Zadruk – do wyboru 5 opcji druku:
  • jednostronnie kolorowy (4+0) – oznacza jednostronny zadruk ulotki w pełnym kolorze;
  • dwustronnie kolorowy (4+4) – po obu stronach ulotki można wydrukować grafikę w pełnym kolorze;
  • jednostronnie czarny (1+0) – ulotki będą jednostronnie zadrukowane czarnym kolorem ;
  • dwustronnie czarny (1+1) – ulotki będą wydrukowane obustronnie w kolorze czarnym;
  • dwustronny kolor/czarny (4+1) – wydrukowana ulotka (przed złożeniem) po jednej stronie będzie w pełnym kolorze, po drugiej stronie umieszczona grafika będzie wydrukowana tylko w kolorze czarnym.
 
2. Papier – do wydrukowania ulotek używamy większości papierów dostępnych w naszej drukarni:
  • ekologiczny, biały – wysokiej jakości papier niepowlekany o ultra gładkiej powierzchni, wyprodukowany w 100% z makulatury pochodzącej z przerobu papieru produkowanego z włókien FSC (spełniający najbardziej surowe wymagania środowiskowe). Charakteryzuje się bardzo wysoką białością, przyjaznym dla oka odcieniem bieli i wysoką nieprzeźroczystością. Polecany do druku broszur, instrukcji obsługi, katalogów, książek, magazynów, podręczników, raportów rocznych czy też ulotek reklamowych. Posiada certyfikat FSC® Recycled 100%;
  • ekologiczny, naturalny – to również wysokiej jakości papier niepowlekany wyprodukowany 100% z makulatury (spełniający najbardziej surowe wymagania środowiskowe). Charakteryzuje się przyjaznym dla oka odcieniem naturalnej (ciepłej) bieli, posiada wysoką nieprzezroczystość. Polecany do druku broszur, instrukcji obsługi, katalogów, książek, magazynów, podręczników, raportów rocznych czy też ulotek reklamowych. Posiada certyfikat FSC® Recycled 100%;
  • kreda matowa, kreda połysk – dedykowany do druku cyfrowego, najwyższej jakości obustronnie powlekany bezdrzewny papier o wykończeniu półmatowym lub błyszczącym. Posiada powierzchnię o równomiernej gładkości, a wysoki poziom nieprzezroczystości zapewnia doskonałe właściwości zadruku. Dedykowany jest do wydruku dokumentów zawierających zdjęcia, ilustracje, albumy, reklamy, które wymagają wysokiej jakości kolorów. Posiada certyfikat FSC® mix credit.
  • offsetowy – to niepowlekany, bezdrzewny papier o wysokim współczynniku białości, zapewniający doskonały kontrast dla tekstów i grafik. Papier posiada certyfikat FSC®.
  • satyna biała – to najwyższej jakości, satynowany, niepowlekany, bezdrzewny papier klasy premium o wysokiej białości oraz nieprzezroczystości. Papier satynowany jest postrzegany jako bardziej elegancki od papierów typu kreda, zwłaszcza do druku książek, broszur, ulotek czy też raportów rocznych ze względu na swoją biel oraz satynowe (matowe) wykończenie. Papier posiada certyfikat FSC®.
  • satyna ivory – to stylowy, niepowlekany, bezdrzewny papier klasy premium. Papier o delikatnym odcieniu naturalnej (ciepłej) bieli. Posiada wysoką nieprzeźroczystość oraz spulchnienie na poziomie 1,3. Ze względu na swoje parametry specjalnie dedykowany jest do druku certyfikatów, dyplomów, zaproszeń, kart menu, książek czy też prestiżowych publikacji. Papier posiada certyfikat FSC®.
Wybór zamawianego rodzaju papieru uaktywni dostępne gramatury dla danego podłoża.
 
Gramatura – w zależności od wybranego rodzaju podłoża można wybrać jego gramaturę. Prosimy pamiętać o tym, że czym wyższa gramatura tym ulotka będzie sztywniejsza. Wybór gramatury powyżej 250 g/m2 uaktywni możliwość wykończenia ulotki różnymi rodzajami folii: matową, połysk oraz folią soft skin.
 
Wykończenie – oferujemy do wyboru cztery opcje:
  • brak;
  • folią matową;
  • folią połysk;
  • folią soft skin – jest to folia o aksamitnym w dotyku i wyglądzie wykończeniu.
Folie są dostępne dla papierów o gramaturze równej lub wyższej niż 250 g/m2. Opcja jest niedostępna dla papierów ekologicznych.
 
Ilość wzorów w nakładzie – podajemy tutaj liczbę różnych wzorów tego samego rodzaju ulotki.
 
Nakład łączny – wykorzystując cechy technologii druku cyfrowego, umożliwiamy wydruk wielu wzorów ulotek (przy zachowaniu oczywiście tych samych parametrów takich jak – format, kolorystyka, papier lub foliowanie) w jednym łącznym nakładzie.
Większy nakład jest jednoznaczny z mniejszą ceną jednostkową ulotki. 
Na przykład, gdy mamy do wydrukowania 5 wzorów (projektów) takich samych (jeśli chodzi o wymiary, papier, foliowanie) ulotek, każdy ze wzorów po 200 sztuk, tworzymy jedno zamówienie na 1000 sztuk ulotek, a nie tradycyjnie 5 zamówień po 200 sztuk. 
Dzięki temu uzyskujemy znacznie niższą cenę jednostkową wydrukowanej ulotki.
Dlatego też w pozycji „Nakład łączny” podajemy łączną liczbę wszystkich zamawianych ulotek (wzorów) tego samego rodzaju.
 
 
 
Jeżeli potrzebujesz ulotek w kombinacji, której nie można wycenić i zamówić online, prosimy o kontakt pod numerem tel. +48 71 792 70 62 lub mailem: info@cyfrus.pl. Chętnie wycenimy i wykonamy takie ulotki!
 

cyfrowy druk ulotek – drukarnia internetowa CYFRUS.PL

 
MAKIETY NAJBARDZIEJ POPULARNYCH FORMATÓW ULOTEK DO POBRANIA "otwierać w nowej karcie" (proszę pamiętać o usunięciu makiety z Państwa projektu przed wysłaniem pliku do druku):
 

Ulotki ikona PDF   A3

Ulotki ikona PDF   A4

Ulotki ikona PDF   A5

Ulotki ikona PDF   A6

Ulotki ikona PDF   A7

Ulotki ikona PDF   A4 do DL w C

Ulotki ikona PDF   A4 do DL w Z

Ulotki ikona PDF   210×210 mm

Ulotki ikona PDF   DL

Ulotki ikona PDF   2×DL do DL

Ulotki ikona PDF   A3 do A4

Ulotki ikona PDF   A4 do A5

Ulotki ikona PDF   A5 do A6

Ulotki ikona PDF   A6 do A7

Ulotki ikona PDF   420×210 mm do 210×210 mm

 
 
 
 
W SKRÓCIE
  1. plik *.PDF
  2. format netto + spady 3 mm z każdej strony
  3. margines bezpieczeństwa – 5 mm od linii cięcia.
  4. pliki bitmapowe w rozdzielczości 300 ppi (min. 200 ppi, lub inaczej 300 dpi, (200 dpi) w skali 1:1), CMYK, profil FOGRA39
  5. fonty zamienione na krzywe (w przypadku dostarczania plików wektorowych *.eps, *.ai. *.cdr)
  6. kolor – min. 5% wartości z poszczególnych składowych CMYKa
  7. w jednym pliku, strona po stronie

 

  1. Pliki do druku ulotek przyjmujemy w postaci pliku *.PDF (jest to format rekomendowany przez naszą drukarnię).
    Akceptowane przez nas inne formaty plików to:
    – bitmapy w formacie *.jpg, *.tiff, *.psd (w przypadku plików *.tiff, *.psd konieczne jest zrastrowanie warstw tekstowych)
    – pliki postscriptowe *.eps, *.ai (warunkiem koniecznym jest zamiana wszystkich czcionek na krzywe)
    – pliki CorelDraw - do wersji 14 (warunkiem koniecznym jest zamiana wszystkich czcionek na krzywe)

  2. Plik do druku musi mieć zadany FORMAT NETTO powiększony o 3 mm SPADY.
    FORMAT NETTO - to format który otrzymamy po wszelkiej obróbce introligatorskiej czyli format naszego gotowego produktu.
    Formaty dla najbardziej popularnych ulotek:

    format netto format brutto
    A3 (420×297 mm)
    426×303 mm
    A4 (210×297 mm)
    216×303 mm
    A5 (148×210 mm)
    154×216 mm
    A6 (105×148 mm)
    111×154 mm
    A7 (74×105 mm)
    80×111 mm
    DL (99×210 mm) 105×216 mm
    A3 do A4 (420×297 mm) 426×303 mm
    A4 do DL w „C” (297×210 mm) 303×216 mm
    A4 do DL w „Z” (297×210 mm) 303×216 mm
    A4 do A5 (297×210 mm) 303×216 mm
    A4 do 105×297 mm (210×297 mm) 216×303 mm
    A5 do A6 (210×148 mm) 216×154 mm
    A6 do A7 (148×105 mm) 154×111 mm
    2×DL do DL (210×200 mm) 216×206 mm
    420×210 mm do 210×210 mm 426×216 mm
    210×210 mm 216×216 mm

    SPADY – to część pracy która w trakcie obróbki introligatorskiej zostanie w ostateczności obcięta. W formacie spadu powinno zawierać się „przedłużenie” projektu – tzn. jeżeli mamy zdjęcie które dochodzi do linii cięcia – to powinno być ono przedłużone o wartość spadu (np. jeżeli przylega do jednej krawędzi cięcia to powiększamy o 3 mm), jeżeli mamy tło na całej powierzchni – to powinno być o 6 mm większe od formatu netto...
    Ulotka-spady-male
    Dlaczego spady są konieczne – każda maszyna drukarska czy introligatorska ma pewien niewielki zakres błędu pracy – czyli np. cyfrowa maszyna drukująca może mieć przesunięcie lub przekos ok. 0,5 mm na jednej stronie – przy druku dwustronnym niespasowanie druku może mieć już 1 mm, przy klejeniu też może wystąpić przesunięcie ok. 0,5 mm.

  3. Proszę zwrócić uwagę aby ważne elementy nie znajdowały się bliżej niż 5 mm od linii cięcia - jest to tzw. margines bezpieczeństwa, dotyczy to również ramek, linie równoległych do linii cięcia...
    Dlaczego margines bezpieczeństwa jest potrzebny – jeżeli na maszynie przesunie nam się o 0,5 mm lub będziemy mieli przekos to ramka która ma 1 mm grubości (od linii cięcia) będzie miała tylko 0,5 mm a po drugiej stronie produktu ramka będzie miała 1,5 mm – taką różnicę będzie widać. Jeżeli ramka będzie w odległości 5 mm od linii cięcia – po obróbce będzie to już niezauważalne. Dlatego też ramki, linie równoległe do linii cięcia umieszczamy w odległości nie mniejszej niż 5 mm od linii cięcia.

  4. Pliki bitmapowe w rozdzielczości 300 ppi (min. 200 ppi) (inaczej 300 dpi, (200 dpi) w skali 1:1), CMYK, profil FOGRA39
    Dlaczego 300 ppi (ang. pixels per inch) – liczba pikseli przypadająca na cal długości. Jednostka stosowana do określania rozdzielczości obrazów rastrowych. Gdyż samo posiadanie pliku 300 dpi nie mówi nam o wielkości grafiki, mając obrazek który ma 300×300 pikseli to będzie on miał 300 dpi jeśli wydrukujemy go w wielkości 1×1 cal (2,54×2,54 cm). Jeśli ten sam obrazek powiększymy do wielkości 2×2 cale (5,08×5,08 cm) to będzie miał już jedynie 150 dpi. Dlatego przy podawaniu wartości w dpi musimy podawać wielkość wydrukowanej grafiki.
    Dlaczego pliki muszą być w CMYKu z profilem FOGRA 39 – gdyż zakres (przestrzeń kolorystyczna) kolorów CMYK jest mniejszy niż RGB więc część kolorów „zmieni ton barwy” po przekonwertowaniu na CMYKa. Dlatego nie przyjmujemy prac w RGB, Pantone lub innych przestrzeni kolorystycznych, gdyż podczas przekonwertowania u nas mogę wyjść inne, niezamierzone w projekcie kolory... Co nie znaczy że jak będzie kolor np. turkusowy w RGB to po zamianie na CMYK wyjdzie różowy – tylko może się okazać że wyszedł bladoniebieski – całkiem inny niż ten który chcieliśmy uzyskać.
    UWAGA: Pamiętajmy o tym że każdy monitor inaczej odzwieciedla barwy – wystarczy obejrzeć w sklepie kilka monitorów stojących obok siebie i wyświetlających to samo.

  5. Fonty zamienione na krzywe (w przypadku dostarczania plików wektorowych *.eps, *.ai. *.cdr) – brak zamiany spowoduje brak możliwości wydrukowania - nie posiadamy wszystkich czcionek używanych przez Państwa – a te których nie mamy zostaną podmienione na posiadane przez nas, co spowoduje zmianę projektu...

  6. Ze względu na technologię druku minimalna wartość składowa każdego koloru to 5%.

  7. Gdy posiadamy ostateczne pliki do druku – ulotkę zapisujemy w jednym pliku, strona po stronie.
Nie przyjmujemy plików z ułożonymi ulotkami na innym formacie np. na A4 czy też A3. Składki wykonujemy sami specjalnie pod proces technologiczny związany z produkcją ulotek.
W przypadku dostarczenia plików przygotowanych niezgodnie z podanymi informacjami zastrzegamy sobie możliwość zmiany ceny i terminu realizacji.

Jeżeli potrzebujecie Państwo dodatkowych informacji prosimy o kontakt: info@cyfrus.pl, tel. 71 792 70 62, chętnie odpowiemy  na wszelkie pytania dotyczące niejasności związanych z przygotowaniem pliku do druku.